❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Friday, December 17, 2010

Why Certain Gurls Lebih Sukakan Lelaki Yang Berumur?

Assalamualaikum,

Baru saya sedar yang ramai di kalangan rakan saya yang ada pakwe yang jauh lebih tua dari mereka. Maksud saya lebih tue ialah beza umur mereka adalah antara lima tahun ke atas. Saya pOm sekarang ada teman2 yang agak berumur dari saya.

Mungkin banyak sebab kOt kenapa gurls lebih sukakan laki yang berumur.

Pertama sekali, mestilah sebab jOdOh. Allah telah menemukan mereka. Allah juga dah satukan hati mereka. Jadi dah tak leh nak buat apa. Cinta tue buta beb!

Kedua, ramai Orank cakap dan saya sendiri pOm rasa melalui pengalaman saya yang lelaki nie sebenarnya lambat matang. Cuma diOrang xnak mengaku jer. Oppps. Jangan marah dude! Jadi laki yang lebih berumur nie lebih matang. Matang dari segi pemikiran dan idea, pengalaman, perbuatan dan segala lah.

Lagi satu kalau dapat yang sebaya nie kuat majOk. Jenuh nak melayan hak3.

Next, Orank puan biasanya pilih laki yang lebih berumur sebab ekOnOmi mereka lebih stabil. Jadi hidOp mereka kan lebih terjamin. Tapi kita nie Orank puan janganlah terlalu bergantung pada mereka plak. Be independent gurls!

Laki berumOr nie lagi cOOl. Ini yang paling saya suka hehe.

Walau macammana pOm seseOrank lelaki tue, we as a gurl, tetap kene berhati2 kay. Always beware cOz there are tricks everything. Jangan terlalu asyik hingga diri terjerat!

WiTh LOve,

3