❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Saturday, December 18, 2010

KOntest BlOg Terkemas...!

Assalamualaikum,

SebelOm nie TAK PERNAH pOm terlintas d Otak mahupOm terdetik d hati saya tOk jOin SEBARANG kOntest. TengOk member2 jOin, saya buat dOnt knOw jer. Orank suruh jOin pOm
saya ignOre! Jahat an3?

Tapi...

Hari nie, tanggal 18 December 2010 mencatatkan sejarahnya yang tersendiri pabila AKHIRNYA pintu hati saya diketuk Oleh Hana dan Fyza tOk jOin KOntest BlOg Terkemas.


Apa jampi yang cik hana dan cik fyza guna pOm tak taw. ^_^ Just kidding yar! SO, nie 1st kOntest saya taw. HOpe that i'm lucky enOugh! PepOm jOin cOntest nie just fOr fun. Tak der sampai fanatic giler nak menang dan tak leh tidO malam dOk pikir pe hadiah misteri tue. NO, nO, nO...

Okeh!

Setelah d-briefing Oleh hana tentang cara2 tOk menjOin kOntest ini maka, saya budak yang baru belajar nie, ikOtlaa apa yang hana suruh buat bagi melayakkan diri sebagai peserta. Sekarang bermulalah perebutan title Blog Terkemas di antara beratus bakalan beribu blogger yang lain hehe. Jangan ada yang bertumbuk, bertendang sudah laa hehe.

SebelOm itu kita buat checklist lu k:

Jadi fOllower cik hana dan cik fyza ....... DOne!

Entry pasal KOntest BlOg Terkemas ........ DOne!

Linking ..... DOne!

Tagged ...... DOne!

Maka dengan ini saya men-TAG:

Fatin

MissEpa

Aleen Ahmad

Jangan marah yer saya tag anda! Saya tagged anda sebab blOg anda kemas hehe.

Okey...Camat mengemas blOg!

Daa,