❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Tuesday, December 21, 2010

Segmen JOm Berkenalan…!

Assalamualaikum,

YO. Whats up! Hish. BersOpanlaa ckit. Tarak malu ka. Awak tue pOmpuan. OKEY! SOry2 hehe.

Hari nie saya jOin Segmen JOm Berkenalan.

images (2)Nak jOin juga? Clicklah kat cni.

Yeay! Nak tahu tak nape saya jOin?ho3. Saya jOin nie sebab kecian kat Cikgu Akim kte nie. Yelaa penat2 dye mesej kat shOut bOx suh jOin. Law tak jOin kecian plak kat dye haha.

JOm berkenalan dengan saya! HERE WE GO…

❤ Status ❤

Masih SINGLE. Sape2 yang nak bOrang bagitaw yer! Maaf prOmOte diri plak. Dush!!!

❤ AbOut My Self ❤

Nama diberi NOOr Amira Shafika Bt Banil Aswani. In shOrt NAS. I’m Kelantanese. Berumur 22 taun dis year. The Only child in the family. Masih menuntut ilmu d University Of Malaya. Dah final year dah. Amik accOunting, tapi tak minat kira2. AuditOr and A Very Successful BusinesswOman wanna be.

❤ AbOut My Sweet BlOg ❤

Dis blOg asalnya tempat saya memuntahkan segala rasa. Dan juga tempat saya menyimpan infO2 yang saya rasa berguna dan akan berguna tOk saya. BlOg is better than my diary cOz kat blOg kte leh pOst gambar skali. SO its sweeter.

Lagi satu blOg saya nie dapat membantu saya mengingat kembali siapa saya in case I lOst my memOry One day ho3. But nOw, I make it public sO that I can share wit Others wat is cOnsider interesting and meeting new blOgger friends like Cikgu Akim nie ho3.

Tapi blOg nie masih baru laa juga. Jadi masih banyak infO2 yang tak der lam blOg nie. InsyaAllah. Dalam prOses memPADATkan blOg nie.

Jadi, blOggers skalian jemputlah selalu melawat blOg saya cOz its sweet and meaningful. Ye ker? Alaaa law tak pOm, jenguk2 laa juga kay ^_^.

❤ BlOgging WOrld ❤

Interesting.

Fun when blOgwalking and meetin new friends.

Sedih bila tengOk blOg lain lagi mantOp haha.

Memberi dan menerima.

❤ Buat Mereka Yang Baru Nak Berjinak2 Dengan Virtual WOrld ❤

Cari infO banyak2 dulu. Make sure infO tue meaningful. DOnt just cOpy and paste. POint Out ur Own ideas. COz that make its mOre interesting!

FOr blOggers yang masih baru cam saya nie kene banyak bersabar. Get Others knOw ur blOg slOwly. Jangan rushin. Jangan tensiOn. Just be cOOl haha.

❤ Uniknye blOg “The Best In Me” ❤

Apa uniknya blOg saya nie? Ermmm. Entahlaaa hehe. Better blOggers yang judge blOg saya nie. Tapi kalau d tengOk dari masa kasar dan d cOmparekan ngan blOg2 yang lain, lainnya blOg saya pada:

POst; saya buat read mOre.

Ada gambar awek cOmel kat tepi title pOst. BlOg lain xder gambar awek cOmel tue hehe.

Saya tak letak iklan nuffnang.

Saya suka letak gambar besar2 haha.

InfO yang sweet and meaningful.

Rasa itulah yang buatnya unique. Harap2 jawapan tue d terima ga3.

❤ Sampai Bila “The Best In Me” Hidup ❤

“The Best In Me” tetap hidup selagi jari saya bOleh dan mampu menaip.

Kalau lembu mati tinggalkan talinya. Manusia meninggalkan nama. Dan saya, bila kembali padaNya, blOg nie kan tetap di sini, buat tatapan mereka yang mengenali saya.

The Best In Me is The Best MemOry I Ever Had.

❤ Impian Pada Dunia BlOg ❤

SemOga dunia blOg kekal aman dan sentOsa.

Fuh! Selasai sudaa menjawab sOalan beliau. Bapak banyak sOalan haha. Penat taw hehe. Maaflaa kalau Cik Nas banyak membebel kat atas tue yer. Layan je lah…

Dengan ini saya men-TAG:

SATUMAKNA

ULLYANA

FENDAFFE

YUHAIRI

Salam perkenalan dari saya. Sambut jangan tak sambut ^_^

WiTh LOve,

3