❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Wednesday, December 22, 2010

Yeay3. Dapat Award!

Assalamualaikum,

Terima kasih banyak2 buat Cekgu Akim yang bagi award nie kat SEMUA fOllOwer beliau, termasuklah SAYA hehe. Cayalah!

Sanggup beliau bersusah payah belajar, mereka dan membuat award tersebut. Di shOut plak kat bOx Orank suh amik award tue. Terharu dengan kebaikan dan keramahan beliau. Bukan nak bOdek nie taw haha.

vK8OW

Ni 1st award yang saya dapat taw hehe. Rezki2. Alhamdulilah.

Oleh kerana saya nie murid yang rajin jadi saya nak buatlaa keje skOlah yang cekgu Akim beri tue.

Jawapan sOklan pertama:

First2 blOg Catatan LOqman Hakim nie user friendly. Beliau sangat2 menghargai blOggers. Law tak beliau tak kan buat Segmen JOm Berkenalan tue ^_^. Tue jer dulu yang dapat saya kOmen. Sebab baru kenal ngan blOg catatan beliau nie.

Jawapan sOklan kedua:

BlOg saya nie pasal:

1) Meluahkan

2) Meluahkan

3) Meluahkan

meluahkan segalanya exclude ngumpat-mengumpat a.k.a gOsippin.

Jawapan sOklan ketiga:

Tujuan utama blOgging ialah tOk melegakan hati dengan memuntahkan segala rasa pada blOg ho3. Tapi tetap berhati2 agar tidak SESEKALI mengaibkan Orank serta diri sendiri.

Okey. Sekarang nak pergi serbu blOg catatan cekgu Akim dan curi award tue. Eh, pe lak curi. Cekgu Akim dah kasi green light suh amik an hehe.

Sekali lagi time kacih cekgu Akim. Saya kan letak award anda d sidebar saya.

WiTh LOve,

3