❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Monday, December 20, 2010

I’m W0ndering…

Assalamualaikum,

Dulu saya nie bukan jenis yang suka bercerita tentang masalah pada Orank lain. Jadi sebagai initiative nye saya bercerita pada diary saya. Tapi One day I lOst my diary punya key. Cari punya cari tetap tak jumpa.

Sejak tue lah saya buat blOg dan jadikan blOg tempat saya memuntahkan segala RASA. Tapi kat blOg nie bukan leh memuntahkan segalanya. Nanti tak pasal2 mengaibkan Orank plak. BerdOsa tue.

Saya tak macam Orank lain yang menceritakan segala termasuk apa yang dye tak puah hati pada Orank lain dalam blOg. Saya tapis dulu. Kecuali laa bila I can’t take it anymOre and lOst my patience.

I mish my diary. Tapi akhirnya saya jumpa balik key tue. Jadi sekarang kalau yang ngumpat mengumpat dan sebarang ketidakpuasan hati serta benda2 yang secret mecret saya tetap muntahkan lam diary saya. NOpe in my blOg!

SAM_3717

❤My BelOved Diary❤

Jadi inilah tujuan SEBENAR saya berblOging. Tapi as we all knOw, as tyme changed, my intentiOn pOm changed!

Lately, asal buka blOg jer, mata saya kan melilau kat sidebar, mengintai samaada fOllOwer saya bertambah atau tak. My intentiOn sekarang nak meramaikan fOllOwer. Bertambah sOrank pOm dah mampu mengembangkan hati saya. Dasyat an? Tapi saya rasa nOrmal la tue an? KOrang pOm mesti de pernah rasa cam saya rasa nie. Jadi kOrang mesti faham hOw I feels an? Law kOrang tak tahu juga camne rasanya. Feeling tue sama macam feeling bila kita mengumpul setem.

But, I’m wondering. Even nOt sO many visitOrs cOme tO this blOg, but there are peOples stepping here. Why they nOpe really interested tO click FOLLOW buttOn?

BlOg saya tak attractive ker?

Criter saya tak begitu capture diOrank nye attentiOn ker?

I’M CURIOS.

Hurmmmmmmmm.

Tak apa lah! Saya kan tetap blOgwalking and men-fOllOw blOg Orank. Biar diOrank tak fOllOw saya balik pOm huk3. BTW, sapa yang dah fOllOw saya trime kasih bebanyak. I’m really appreciated! Nak belanja kOrank sume, I sekarang pOm tengah miskin nie ho3.

Sama2lah kita menghidOpkan blOgging wOrld and keep it in peace!

WiTh LOve,

3

p/s: Tengah tunggu panggilan interview kerja.