❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Tuesday, December 28, 2010

Saya BlOgger Kelantan

Assalamualaikum, hellO hey hi!

Credit tO BlOg Pilihan Malaysia cOz sudi nak gather an blOggers mengikut negeri. Meman cangat bagus cadangan Cik Nurul Aziera.

Saya pOm dah lama nak kenal2 ngan blOggers Kelantan. Hope this is the chance!

Nie sedikit pengenalan tentang diri saya.

Saya NAS. De sesetengah panggil saya DAK KECHIK.

Status blOm kahwin ag. Masih belajar ag maa.

Sape yang nak kenal saya leh contact melalui:

facebook_pic Atashi Nas

Email: nas_pamperedgirl@yahoo.com

Saya tinggal d Pasir Mas, Kelate.

Antara tempat2 menarik d Kelantan ialah:

Pantai; Pantai Cahaya Bulan, Pantai Irama, Pantai Bisikan Bayu dan Pantai Seri Tujuh.

ShOpping; KB Mall, BilliOn, Pasar Siti Khadijah dan Duty Free Rantau Panjang.

Museum; State Museum, ROyal Museum, War Museum dan Islam Museum.

Okey, itu sahaja. SemOga dapat jumpa ramai blOgger Kelantan dan blOgger negeri lain juga ^_^

WiTh LOve,

3