❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Monday, December 20, 2010

Bankrupt!

Assalamualaikum,

U knOw wat gurls, last nyte kami main JUTARIA ho3. SerOnOk habis, gelak sampai gOt pain in stOmach!

SAM_3709 Tangan Mr Bean tue tunjuk kat saya. Sebab tue saya kalah. Ha3 bleh plak cmtu an.

Macam2 hal happening masa main tue.

At first saya lah yang paling arrogant. MaklOmlah yang paling banyak duwit dan prOperty kat tangan. Rasa macam sayalah millionaire tO be ho3.

SAM_3710 Di ambang kekayaan.

Tapi at last, title bankrupt tue rupanya dapat kat saya. Unexpected! Unbelievable!

SAM_3715 Saya dengan terpaksanya men-liquidate saya nye property. Habis duwit saya. Akhirnya ini saja yang tinggal ho3.

Terimalah kekalahan itu dengan hati yang terbuka. Kat dunia reality miskin. Kat dunia fantasy bankrupt ho3.

Lepas tue tinggallah dua players jer. Oleh kerana saya berdendam dengan akak Yana yang bergelak sakan pada kekalahan saya yang memalukan tadi, maka saya membalas dendam dengan mengatakan “Sape menang kene masak, kemas rumah dan buang sampah”. Ho3 lihatlah kekejaman saya.

Lepas tue cOrak permainan menjadi hambar. Masing2 berdebar2. Masing2 dengan longlainya membaling dadu. Bukan kerana dah penat bermain selama 3 jam nOnstOp, tapi kerana takut menang. Ha3 kelakar giler tengOk gelagat mereka dek kerana saya.

Akhirnya akak Yana juga yang menang. Kami panggil dye Kak Jue hahaha.

Begitulah gelagat kami bertiga. Thanks gurls. Eman happy cangat last nyte.

StOry teller,

3

p/s: Sesiapa yang berada d atas bOleh juga berada d bawah, sesiapa yang berada d bawah anda juga mampu berada d atas. The circle Of life. Thats the mOral value is.

p/s: Sape2 yang nak bantu saya kalahkan mereka d lain hari, bOlehlaa sharin tips hehe.