❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Wednesday, November 24, 2010

UnstOppable

Assalamualaikum,

.19 NOvember 2010.

NOntOn wayang dengan umi dan abah.

Kuantan.

Citer…

UnstOppable hahaha.

Mesti ramai yang dah tengOk citer nie an3?

Ramai juga yang cakap2 dan sampai kat telinga saya yang citer nie biasak jer. Saya pOm pikir camtu gak. Sebab lam citer nie tak banyak sangat actiOn. Hanya best bila tengOk kat pawagan sebab sOund yang kuat tue yang buat die menarik. Membangkitkan rasa suspens.

WalaupOm citer nie dah kire lapuk dah dan ramai yang dah tengOk saya tetap nak citer ^_^.

Citer nie pasal keretapi yang berjalan dengan sendirinya tanpa driver. Lagi nak buat kita berdebar dan terkejut, dibuatnya train tue muat dengan bahan2 letupan. Sume nie salah Drey yang acuh tak acuh jer ngan kije dye.

28371 Train tue warna merah. I loike! ^_^.

Lepah tue mulalah agenda kejar mengejar train tue. Yang bencinya sikap Drey dan kawan dye yang langsung tak rasa bersalah dan tak buat apa2.

Erm xde herO sebenar lam citer nie. Semua bertungkus lumus dan berganding bahu tOk hentikan train tue (exclude Drey dan kawan dye tue). Last2 train tue di hentikan Oleh Will COlsOn, Frank Barnes dan Ned. Its happy ending stOry.

UnstoppableMovieWallpaper_thumb

(Ned datang menyelamat)

Tapi an yang PALING menarik perhatian saya ialah:

> COnnie, iaitu salah seOrang wanita yang menjawat jawatan yang agak besar lam citer nie. Saya kagum. WalaupOm COnnie tue pOmpuan tapi yang bawah2 tue masih bleh mendengar dan menerima setiap arahan dan OpiniOn dye. Impressive! Bukan jantina yang menjadi ukuran, tapi ilmu dan pengalamanyang ada dalam diri seseOrang itu yang lagi penting dalam menghasilkan kerja yang bermutu.

30513 COnnie dOk tengah termenun, memikirkan camne nak hentikan tren tue ^_^.

> WalaupOm lam keadaan cemas, Will dan Frank masih lagi bleh meluah dan menyelami perasaan masing2.COOl yar!

> Kalau kite tengOk dalam mOvie2 yang lain, biasanya Orang kulit itam nie tak d berikan keutamaan sangat dr segi watak. Just be suppOrting actOrs. Tapi lam mOvie nie lain. Which i think is gOOd.

28363 (Gaya Frank sempOrnakan missiOn)

Tapi an, law kOrang nak tahu law mOvie hisdustan an dye tak amik masa yang begitu lama taw. Cara diOrank ialah naik heli pastu turun atas keretapi tue, pastu pasdu and cOntrOl lah keretapi tue ^_^.

TO sum up, citer nie takderlah wOw sangat tapi nOt bad. I rated 3 Out 5.

WiTh LOve,

my sig