❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Friday, August 13, 2010

SeLaMaT TiNggAL KeNaNgAn

Untuk mencipta memori yang baru, kita kne buang segala memori yang lama.

Lebih-lebih lagi memori yang melukakan.

Barulah kita boleh teruskan hidup.


Tak perlu lah nak ingat something yang tak perlu kita ingat.

Bazir space lam otak jer.

Ini yang telah ditentukan. I am just follow the flow.

Hidup memang tetap kene teruskan.

Tak kan nak cabut nyawa sendiri kot.

Aku orang Islam. Tak akan buat perkara yang di benci oleh Allah tue.


Aku masih waras. Aku masih ada iman, walaupun iman aku tak sekuat mana.

Lagipun sia-sia buat macam tue.

Ishhhh!


Dengan kekuatan yang ada, aku telah buat keputusan:

  • Tak kan tengok FB dia lagik.

  • Tak kan berhubung dengan dia lagik.

*Esok aku kan cari number baru. Harus!

  • Aku dah gunting dan buang semua kenangan aku dengan dia termasuk gambar-gambar aku dengan dia.

Beginilah juga hati aku. Di robek-robek, hancur!

Aku tak perlukan ini semua!

Love you konon!

Cinta kau bukan cinta sejati. Kau tak layak tok bercinta.

Hanya aku yang tahu rupa kau yang sebenar.


Biarlah aku simpan segalanya. Aku tak kan ceritakan keburukan kau pada orang lain.


Dan kau, perempuan perampas!!! Kau tak kan bahagia dengan dia.


Kerana engkau telah memusnahkan kebahagian orang lain, sekaum dengan kau demi kepentingan kau.

Memang padan dua tue. Perampas sama perampas.

Kita tengok selama mana kamoo berdua dapat bertahan!

Ingat!!! Allah itu Maha Adil.

Mula-mula aku pikir nak buang jer cincin nie.
Tapi sayang plak.
Emas tue.
Jadi aku pikir nak gadai.
Duit tue aku nak buat belanja kawan-kawan aku.
De gak paedahnya.

Pe2 pon...
Aku kene kuat!


Susah senang aku tanggung sendiri.


Orang dah buat aku sampai macam nie sekali, tak kan aku masih nak tunduk.


Aku harus bangkit.


Walau sukar mana pon, ia bukan lah sesuatu yang mustahil tuk dilakukan.

Sabar yer hati. Aku tak kan biar kau lama menderita.
Aku akan usahakan untuk kebahagian kau.