❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Friday, August 13, 2010

Aku Insan Lemah




-Air MaTa InI sUdAh KeRiNg-

Ya Allah...

Adakah ini yang telah Engkau tentukan untuk aku?

Aku tahu dugaan aku ini takdelah sehebat mana jika di bandingkan dengan dugaan umat-umat Mu yang lain.

Hati aku ini bagaikan tersentap, hancur.

Kenapa begitu cepat hati manusia berubah?

Kenapa begitu cepat manusia melupakan segala-galanya?

Kenapa aku dilayan sebegini rupa?

Sekarang tiada lain yang dapat aku lakukan melainkan REDHA.

Ya... Aku kene redha....

Aku mohon moga mereka diberikan petunjuk oleh Allah. Petunjuk yang benar.

Hati aku tak mampu tuk mendoakan kebahagian mereka. Biarlah mereka yang pikirkan tentang kebahagian mereka sendiri.

Yang paling penting moga Allah berikan aku kekutan dan semangat untuk terus hidup.

Jodoh ku, ku serahkan hanya pada Allah.

Kepada Allah lah tempat ku memohon.

-KuArGa ImPiAn-