❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Wednesday, July 20, 2011

Engagement Ring :)

Assalamualaikum,

Pada hari Ahad yang lepas Mira keluar jalan2 bersama si dia kesayangan sambil survey2 barang untuk hantaran kami. Kami pergi bandar Tun Hussein Onn, Jusco dan last sekali The Mines.

Sebelum tue nie adalah bajet pertunangan kami. Kami buat dengan penuh kesederhanaan. Kahwin nanti baru buat besar2an. InsyaAllah kalau ada rezki lebih :)


Hantaran kami 5 berbalas 7.

Si dia kan bagi Mira :

Kasut
Handbeg
Al-quran
Cupcake
Kain pasang


Mira plak bagi si dia :

Kasut
Kain pelekat
Baju Melayu
Buah2an
Minyak wangi/Produk kecantikan
Sejadah
Jam tangan


Warna tema

Merah vs. Hijau

Dari warna tema tersebut timbul idea nak namakan majlis kami SERUMPUN. Kenapa? Sebab warna2 tue seperti setangkai bunga mawar yang lengkap dengan bunga dan daun; sentiasa bersama. Eh, jap ! Serumpun ke setangkai. Kompius jap hehe. Tukar lah. Setangkai plak kih3. SETANGKAI juga melambangkan hubungan kami yang saling tolong-menolong sekiranya salah seorang daripada kami dalam kesusahan. Semoga hubungan kami kan sentiasa teguh di bawah satu tangkai :)

Tadaa. Ini lah cincin pertunangan kami.

Ada bentuk LOVE d tengah.

Emas sekarang mahal. Cari nye cari akhirnya jumpa juga cincin yang dalam linkungan bajet kami. Murah tapi cantik dan exclusive. Itulah mOttO shOpping kami. But I lOve dis ring ! Tak saba nak sarung hehe.

Thanks to kedai emas TOMEI.

Selain cincin, kami juga beli kasut dan produk kecantikan tuk si dia.


wit LOve,



p/s : semOga majlis pertunangan kami dapat d langsungkan. Dan semoga ia berlangsung dengan baik dan lancar. Can't wait that day cOz that day will be One Of the mOst wOnderful days in my life.