❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Wednesday, August 25, 2010

Hari nie rasa down sangat2...


Rasa sedih...
Malu...
Muka nie tak tahu nak letak mana...
Memang cuak giler...
Tak tahu macammana saya nak gambarkan dengan kata2...

Rasa macam diri nie tak berapa pandai...
Rasa cam; Eeeee, kenapa saya tak bleh buat?

Semuanya berlaku lam kelas consol.
Rasa cam tak nak pegi jer lecture esok.
Dah laa mid term test hampeh!
(╥_╥)

Oh ye...
Hari nie juga de perjumpaan pelajar taun akhir dengan JPA.


Antara intisari kandungannya ialah:

1) Lepas dapat final result, kene lapor diri kepada JPA bersama jawatan yang dipohon dr SPA, Badan Berkanun, Kerajaan Tempatan dan lain-lain. Disertakan juga dengan borang-borang lain.

2) Kene hantar dalam masa 45 hari taw. 15 hari lepas surat peringatan sampai depan pintu rumah.

3) Pastu tunggulah selama satu taun samaada kita dapat jawatan lam kerajaan atau tak.

4) Lau tak dapat, mohonlah pelepasan kontrak. Boleh mohon pelepasan kontrak. Jangan risau he he he ^_^.

5) Let say laa kalau saya dapat, saya kene keje dengan kerajaan selama 6 tahun. Tapi tak tahu laa. Saya rasa tengok cgpa gak. Mintak sangat2 de improvement ngan result saya sem nie.

6) Saya kan extend. Rupanya saya pon kne tulis surat kat JPA, royak kenapa ana extend, dan bila saya kan habis. Lau reason saya kukuh, saya leh dapat 75% elaun sara hidup. Sedap duduk dah saya lau dapat. Yuhuuu. Amin.
(。◕‿◕。)

Tu je kot yang saya rasa yang penting, yang saya perlu ingat.

-Wassalam-