❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Sunday, December 12, 2010

Shawl & Baju

Assalamualaikum,


BiarpOm dilanda tahap kemiskinan yang amat kritikal,

tapi…


Saya masih tetap bershOping!


Hahaha. Ketawa dengan sangat bangga.


Tapi dalam hati “Sekarang nak makan ape? Duit xde. Camne nak bayar brOadband?”.


Arggh xmOO pikirlaa. Adalah tue rezki dari langit kan turun. HOpefully.


Saya tak tahan sangat. Mereka sangat2 mempesOnakan. Mereka melambai2 ke arah saya. Kalau tak beli, nanti mereka nangis. Kecian mereka. Sebab tue saya beli juga hihihi.


Nak tahu apa yang saya beli???


Tadaaa….

kedaifadz-4163a










kedaifadz-4169a











Cantik, menarik, tertarik, kau meman DEBOOM!!!


kedaifadz-4173









Saya tak kan menyesal!!!^_^

TOP614








TOP609

Sangat2 sukakan shawl dan baju tue. Tak sabar rasanya tunggu mereka sampai lusa. Sume habis RM130 TUNAI.

Credit tue FadzBiz Hijab ShOp and BuymOre.

Saya beli secara Online. Mudah (hanya click2 jer), jimat duwit teksi, ada deliver service dan privacy cikit ^_^. Tapi kene tunggu dua hari baru sampai huhu.

Daa,

3

p/s: Jangan ikOt perangai bOrOs saya taw. AMARAN KERAS!!!