❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Wednesday, November 3, 2010

My HaNdBeG cOLLeCTiOn

Assalamualaikum,

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/

.:WeLcOmE tO nas' HaNdBEg CoLLEcTiOn:.

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
-hik hik hik-

Hari nie tak tahu kenapa rasa gatal tangan nak pOst pasal handbeg2 yang saya miliki.

Padahal tak seberapa banyak pOm.

Alaa... Korang layan je lah k hehehe....

Ayuh kita mulakan!~


Beg nie dah lama saya beli.
Masa childish dulu.
Sekarang bila tengOk "hai kenapalah aku berminat dengan beg serupa gini. Tak matured langsung".
Oppps... Tu citer dulu2 kawan!

Kalau yang atah tadi de bunga, yang nie plak de reben hehehe.
Dah lama tak pakai beg nie.
Sebab beliau besar cangat. Tak berapa sesuai dengan ana yang kechik mOlek nie hahaha.
Tapi tetap suka dengan beg2 yang besar2 nie. Leh muat barang banyak cikit.

Next,

Swiss pOlO; beg yang paling mahal yang saya beli hehehe.
Tapi memang betul, puas hati bila kita beli barang yang bermutu tinggi. Biar mahal pom.
Tahan lama. Tahan lasak.
Beg nie juga beg yang paling saya sayang. Kerana ada kenangan di sebaliknya. Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/


Forget it yar!!!

-Emily-
Beg nie pom dah lama sudaa tak pakai.
Does not suit with my image now hehehe.

Beg reben lagik!
Beg nie memang slalu pakai bawak p kelas.

Beg2 yang kat bawah nie, bawu sat saya beli hehehe.
Lom rasmi ag.

Cantik tak?hehehe

Cuba kOrang teka berapa harga beg nie?

Malas nak teka?

Malas tak per arr. Saya tak majuk pom hahaha.

Murah jer beg nie. Sebab kamik beli dengan harga borong. Macam tok peraih kamik hari tue. Tak tahu pe 'tok peraih'? Hang belek laa kamus kelantan. Hang carilah sendiri hahaha.

Sekian sudaa saya punya collection.

WiTh LOvE,

Ceria2lah selalu ^_^

p/s: tak sabarnya nak p shOpping plak. Biler yer? Urmmm...