❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Monday, April 12, 2010

Life Planning - Until 12/04/2010

Assalamualaikum,

Persaha
batn:

Saya dah bnyk jmpe blk kwn2 saya ms d sekolah rndh n menengh dl. Tapi takdelah rapat mcm dl. Ye lah msng2 dh ade pasangn, jmpe teman2 yg br, n ade kehdpn sndri. Saya masih keseorngn. Tanpa teman yg sejati. Hubungn saya dgn Anis, alhmdulilah dh okey. Dgn yg srg lg tu, x okey smpai bl2 pon xper. Menyampah saya! Busybody, berlagak, xreti nk jg perasaan org, perasan! Opps! Sorry...

Pelajaran:

Sekarang tgh study week. Saya tak nak target pe2 exam sem ni. Cume saya nak usaha sehabis baik. Itu aje.

Pencapaian:

Sehingga umur saya yg 22 tahun ni, xdelah sngt pencapaian yg amat membanggakan, terutama sekali kt UM nie.

Simpanan:

0 :-(
Impian:

23 @ 24 ThN: Graduate

24 ThN: Keje

28 ThN: Buka syarikat sendiri
Baru nak pikir pasal kahwin

32 ThN: Kembangkan syarikat

35 ThN: Buat Umrah

50 ThN: Bersara

Buatlah perancangan yang bijak. Kerana ia penentu hidup dan penunjuk arah. Semoga kita kan berjaya capai matlamat destinasi kita.