❀ My GOjes BlOgging Friends ❀

Tuesday, April 27, 2010

MA and E-COMMERCE

23.04.2010

Exam MA.

Alhamdulilah dapatlah jawab jugak.

Tapi xdelah dapat jawab semua(@_@).

Hilang dah lima markah.

Tapi memang bersyukur sangat2 kerana dipermudahkan oleh Allah.

Target result: Tak taulaa. Orang lain mesti leh dapat jawab dari aku lagi. Takut nak mengharap lagi huk3.

26.04.2010

Exam e-commerce.

E-commerce pon boleh jawab rasanye.

Cume time constraint.

Kalau masa lebih sikit, mesti aku dapat tulis banyak lagi.

Tulah. Aku memang tak pandai urus masa huk3.

Bila nak kuar, kebulan tirah dan salmah de cakap2 sesuatu dgn Dr. Aku pe lagi, join sekali lah.

Pastu ckp punya ckp, dia kasi tunjuk jawapan.

Tengok satu soklan tu, aku jawab salah.

Down aku.

Tapi dia de cakap "All 3 of u will get A".

Leh caye ker?

Mesti dia tengok jawapan jugak.

Tapi masa dia lalu kat aku time exam, dia tolong ambikkan slip aku yg terjatuh di tiup angin.

Pastu dia de catatkan something kat kertas dia.

Adakah dia menulis no matrikku sebab dia nak bg A?

Berangan je aku nie.

Sekali lagi aku mengharap.

Takut plak kecewa lagi.

Pe2 pun kita tunggu je lah nanti. Sama ada betul ke tak sangkaan aku huk3.

Next paper:

30.04.2010 Commercial Law

03.05.2010 Advanced Taxation (the kill-erst subject in this sem)